چگونه در گوگل اول باشیم

چگونه در گوگل اول باشیم

دانستن این موضوع که چگونه در گوگل اول باشیم امری حیاتی برای تجارت شما در دنیای مجازی است. متاسفانه بسیاری از مردم نمیدانند که چگونه شما را در دنیای مجازی پیدا کنند به همین خاطر است که شما باید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

قرار گرفتن نام تجاری شما در صفحه اول گوگل، مزایای حرفه ای و شخصی بسیاری برای شما و تجارتتان خواهد داشت. اگر نام تجاری و یا کلمه کلیدی مربوط  به خود را در گوگل جست و جو نکرده اید، بهتر است همین حالا این کار را انجام دهید تا وضعیت خود را در گوگل مورد بررسی قرار دهید.

اینکه اکثر کسب و کارها  نمیدانند چه طور باید اولین نفر در لیست گوگل باشند امری طبیعی است، زیرا رسیدن به این هدف آسان نیست و نیاز به دانش و تخصص دارد.

دلیل دیگر اهمیت گوگل به این خاطر است که غالب مشتریان هدف شما، برای بدست آوردن اطلاعات در مورد نیاز خود و خدمات تجاری به گوگل مراجعه می کنند و اطلاعات خود را از آنجا تهیه می کنند.

روزانه  حدود 80 میلیون کلمه و نام تجاری در گوگل جست و جو می شود. با توجه به این آمار، شما باید در گوگل اول باشید تا مشتریان بیشتری را جذب کنید.

باید بدانید که محتویات سایت شما نقش بسزایی در موفقیت شما دارد. ایجاد محتوای با ارزش و مطابق بر خدمات شما، تضمینی موفقیت فعالیت های شما در گوگل است. 75 درصد از کاربران، صفحات  با محتوای ضعیف و نا مرتبط را ترک می کنند. بنابراین ایجاد محتوای مرتبط و قوی یک ضرورت است.

در ادامه، نکاتی را بیان می کنیم که به ما نشان می دهد چگونه در گوگل اول باشیم.

نام دامنه شما

نام دامنه قوی ترین اهرمی است که شما برای موفقیت دارید. گوگل اهمیت زیادی برای نام دامنه قائل می شود. بنابراین اگر نامی مرتبط با تجارتتان انتخاب کنید و یا بخشی از کلمات کلیدی خود را در نام دامنه جای دهید، به نتیجه بهتر و سریع تری دست پیدا خواهید کرد.

در زمان خرید و ثبت دامنه تجاریتان، به خاطر داشته باشید که نام تجاریتان را با تمام پسوند های پر کاربرد مانند .com، .ir ، و .net ثبت کنید. با این کار کسی نمیتواند نام تجاری مشابه شما داشته باشد.

نام خود را در مکان های کلیدی در سراسر سایت قرار دهید

در بخش header سایت ودر محتوای سایت، باید نام و کلمه کلیدی های مرتبط شما وجود داشته باشد. زمانی که رباط های گوگل به سایت مراجعه میکنند، به دنبال نام های پر تکرار و چگونگی تکرار آنها هستند و بر همین اساس سایت شما را دسته بندی می کنند و در گوگل نمایش می دهند. اگر شما هرگز از نام تجاری و کلمه کلیدی خود، درسایت استفاده نکنید این رباط ها نمی توانند بدرستی کار کنند و در نتیجه سایت با کلمات نا مناسب در لیست گوگل قرار می گیرد، و کاربران هدف خود را از دست می دهید. این یکی از مهمترین کارهایی است باید انجام دهید.پس این مرحله را فراموش نکنید.

رعایت این نکات کار سختی نیست. تعجب آور است که "چگونه در گوگل اول باشیم؟" مهمترین سوال کاربران در گوگل است، اما فقط تعداد کمی از کابران به نکات گفته شده عمل می کنند.

یکی از بهترین کارهایی که میتوانید انجام دهید، نوشتن بیوگرافی برای سایت است. یک بیوگرافی کوتاه برای معرفی خود وسایتتان بنویسید و کلمات کلیدی خود را در آن به کار ببرید.

نام تجاری و کلمات کلیدی را به عنوان نام صفحات سایت قرار دهید. به عنوان مثال به جای ایجاد صفحه ای با نام about، صفحه ای با نام about + your name بسازید. اما در به کار بردن کلمات تجاری زیاده روی نکنید. گوگل هر روز در حال بهینه سازی الگوریتم های خود است، و اگر شما به طور غیر متعارف و بیش ازحد کلمات کلیدی را تکرار کنید، گوگل این موضوع را متوجه می شود و رتبه سایت شما را کاهش می دهد. بنابراین به ذکر نام و کلمه کلیدی در چند مکان کلیدی و مهم و با محتویات مرتبط در سایت اکتفا کنید و رفتاری طبیعی داشته باشید.

ایجاد مقالاتی با محتوای قوی و کلمات کلیدی فراوان

یکی دیگر از نکات ارزشمند برای فهمیدن این که چگونه در گوگل اول باشیم، ایجاد مقاله و محتوای مفید است. این مقالات علاوه بر محتوای خوب باید تعداد زیادی از کلمات کلیدی شما را در برگیرد. اگر شما بتوانید هر روز محتوا و مقالات  مناسب را درسایت قرار دهید، روند رشد سایت شما سریع تر خواهد شد. قرار دادن بیوگرافی مناسب به تنهایی موفقیت شما را تضمین نمی کند. باید ترکیبی از بیوگرافی مناسب و تولید محتوای قوی را داشته باشید تا راه موفقیت شما آسان تر شود.

ایجاد لینک در سایت خود و سایت های دیگر

ایجاد لینک و بک لینک یکی از راه های مفید برای گسترش نام تجاری در فضای مجازی است. زمانی که شما وارد رقابت در فضای مجازی و بین رقبای خود می شوید، هر لینک و بک لینکی که به سایت شما مربوط شود، یک رای به نفع شما در گوگل ثبت می کند.هرچه آرا شما بیشتر باشد به نفع شماست. اگر رقبای زیاد و قوی دارید، این راه شما را کمک می کند تا در عرصه رقابت موفق ترعمل کنید.

 یکی دیگر از عوامل مهم در ایجاد بک لینک، اعتبار لینک هاست. هر چه سایت ها و دامنه هایی با اعتبار بالاتر را برای  ایجاد بک لینک ها انتخاب کنید، اعتبار بک لینک شما هم افزایش می یابد.

راه دیگر برای ایجاد بک لینک های قوی استفاده از شبکه های اجتماعی است. شبکه های اجتماعی معروف و پر کاربرد، دارای اعتبار خیلی زیادی هستند و شما حتما باید لینک سایت خود را در این شبکه ها ایجاد کنید. نمونه ای از این شبکه ها در لیست زیر معرفی شده اند:

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google Plus
  • Flickr
  • YouTube

این ها لینک های بسیار معتبر و رایگانی هستند که به طور مرتب توسط گوگل برای ایجاد نتایج جست و جو، آنالیز می شوند.

سئو اسمارت امیدوار است مقاله چگونه در گوگل اول باشیم برای شما مفید بوده باشد. شما می توانید برای اینکه در گوگل اول باشید از خدمات سئو اسمارت استفاده نموده و به کسب و کار خود رونق بخشید. برای ارتباط با کارشناسان سئو ما می توانید از طریق شماره های موجود در سایت به آنها تماس حاصل نمایید.

 

انواع سئو سایت

انواع سئو سایت شامل چندین روش است که معروفترین آنها روش سئو کلاه مشکی و سئو کلاه سفید است، انواع سئو بر اساس تاکتیک، رویکرد و نتایجی که سایت طی گذشت زمان کسب می کند تقسیم می شود، سئو کلاه سفید و سئو کلاه مشکی مشهورترین نوع های سئو هستند که تفاوت های زیادی با هم دارند، اگر چه هر دو مدل سئو کلاه سفید و سئو کلاه مشکی دارای طرفداران زیادی هستند، سئو کلاه سفید محبوبتر و قابل اعتماد تر است، سئو کلاه  سفید روش بلند مدت، پایدار و سئو کلاه سیاه روش سریع و غیر قابل پیشبینی بهینه سازی سایت است. هدف از طراحی سایت رونق بخشیدن به کسب و کار است، به همین منظور هنگام طراحی سایت باید بدانید کدام کلمه را هدف قرار دهید تا دامنه ی سایت شما هنگام سرچ آن کلمه در صفحه ی اول گوگل نمایان شود، مثلا شما نمایندگی محصولات ال جی هستید پس لازم است برای پیدا کردن مخاطبانتان بر روی کلمه های نظیر نمایندگی ال جی، تعمیرات ال جی، قیمت تلوزیون ال جی و غیره در صفحه ی اول گوگل جایگاه داشته باشید. سئو سایت مجموعه ترفند هایی است که بر روی رتبه ای که سایت از گوگل کسب می کند تاثیر می گذارد، پس سئو برای بهره وری از سایت لازم است.

انواع سئو

 

سئو کلاه سفید: سئو سایت با استفاده از تکنیک ها و روش های اصولی سازگار با دستور عمل های گوگل برای بهینه سازی سایت و کسب رتبه  پایدار را سئو کلاه سفید می نامند. در روش کلاه سفید همه موارد سئو با توجه ی دستور عمل های گوگل انجام می شود، هیچ چیز پنهانی وجود ندارد و هرگز به اعتبار سایت شما خدشه وارد نمی شود، بازتاب تاکنیک های سئو کلاه سفید بسیار زمان بر است اما دوام و پایداری بلند مدتی را برای سایت شما ایجاد می نمایند بخشی از این تاکتیک ها شامل تولید محتوای واقعی بدون کپی، بازسازی و بهینه سازی وبسایت مانند رسپانسیو کردن سایت، بخش بندی های مناسب سایت و غیره است، با انجام روش های سئو کلاه سفید وبسایت شما رشد تدریجی خواهد داشت و در آخر رتبه ی پایداری را کسب می کند. بنابراین به افرادی به دنبال سرمایه گذاری طولانی مدت در وب سایت خود هستند، تکنیک های کلاه سفید را پیشنهاد می نماییم.

ویژگی های سئو سایت کلاه سفید:

  • استفاده از تکنیک های مطابق با دستور العمل های موتور جستجوگر گوگل
  • کسب نتیجه طولانی مدت
  • نبود نگرانی در مورد جریمه شدن
  • تمرکز بر روی تولید محتوای واقعی
  • مناسب برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری دراز مدت هستند
  • قابل اعتماد
  • استفاده بهینه از کلمات کلیدی
  • گرفتن بک لینک های مرتب از سایت های قوی
  • هدف قرار دادن رضایت مخاطبان

سئو کلاه سیاه : سئو سایت با استفاده از نقاط ضعف الگوریتم ها و موتور های جستجوگر گوگل برای بدست آوردن رتبه را سئو کلاه سیاه می گویند، متخصصان سئو بر حسب تجربه باگ های گوگل را به خوبی می شناسند و با استفاده از معلوماتی که دارند موتور های جستجوگر گوگل را فریب می دهند و با سرعت بالایی رتبه سایت را ارتفاع می دهند، تاکتیک های سئو کلاه سیاه بر خلاف دستور عمل های گوگل است بنابراین در صورت که گوگل متوجه شود، سایت شما به شدت جریمه شده و کلیه زحماتی که برای سایتتان کشیده اید از بین میرود، سئو کلاه سیاه، راهکاری سریع، ریسکی و بی دوام است، تکنینک های سئو کلاه سیاه شامل اسپم لینک و کلمات کلیدی به علاوه ی مخفی کردن متن و لینک های پنهان است. سئو کلاه سیاه نتیجه سریع، غیر قابل پیشبینی و کوتاه مدت را میسر می سازد.

ویژگی های سئو سایت کلاه سیاه :

  • استفاده از تکنیک های خلاف قوانین گوگل
  • کسب نتیجه سریع
  • کیفیت محتوا اهمیتی ندارد
  • احتمال بالای منع و مجازات سایت توسط گوگل
  • تراکم کلمات
  • اسپم بک لینک
  • هدف قرار دادن نقات ضعف گوگل

انواع سئو

 

سئو کلاه خاکستری: سئو کلاه خاکستری روش هوشمندانه برای سئو سایت است، در روش کلاه خاکستری مسئول سئو سایت با هدف قرار دادن رضایت مخاطبان اصلی و بازدید کنندگان سایت به تولید محتوای می پردازد و از نقات ضعف های گوگل برای سرعت بخشیدن به رتبه بندی سایت استفاده می کند، بیشتر شرکت و متخصصان حرفه ای سئو روش خاکستری را برای کسب نتیجه ی تضمینی و رضایت مشتری انتخاب می کنند می توان گفت سئو کلاه خاکستری روش تلفیقی از سئو کلاه سفید و سئو کلاه مشکی است.

  • ویژگی های سئو سایت خاکستری:
  • تولید محتوا به اندازه
  • استفاده بهینه از کلامات کلیدی
  • گرفتن به تعداد بک لینک
  • استفاده از نقاط ضعف گوگل برای رسیدن سریعتر به نتیجه
  • هدف قرار دادن مخاطب و موتور های گوگل
  • سرعت کسب نتیجه ی نسبتا سریع

سئو کلاه سفید رضایت مخاطبان انسانی که در گوگل موضوع خاصی را جستجو میکنند را هدف قرار میدهد ولی سئو کلاه سیاه فقط بر روی نقطه ضعف های الگوریتم های گوگل انگشت می گذارد و هدفش فقط جلب توجه موتور های گوگل است، سئو کلاه خاکستری روش هوشمندانه و ترکیبی است سئو کارهای حرفه ای که روش سئو کلاه سفید را پیش می گیرند و طبق دستورات مجاز گوگل عمل می کنند زمان زیادی از مشتری طلب می کنند و مبالغ بالاتری را هنگام بستن قرار داد تعیین می نماید، اما هنگام مواجه شدن با فشار مشتری برای کسب سریعتر نتیجه مجبور به استفاده از روش های سئو کلاه سیاه می شوند تا رضایت مشتریان را کسب نمایند. اگر شما به دنبال شرکتی هستید که سئو سایت خود را به آنها بسپارید لازم است هنگام بستن قرار داد سئو بدایند مسئول سئو شما از بین سه روش سئو کلاه سفید، سئو کلاه مشکی و سئو کلاه خاکستری کدام تاکتیک را برای ارتقاع رتبه ی شما انتخاب کرده و چقدر به اعتبار سایت شما اهمیت میدهد.

 

سئو رایگان

سئو رایگان به این منظور نیست که ربات یا یک نیرو انسانی یه صورت رایگان کار های سئو سایت شما را انجام دهد، منظور از سئو رایگان رائه راهکار و ابزارهایی برای بهبود وبررسی وضعیت سایت است، سئو رایگان توسط صاحب سایت یا شخصی در ازای مبلغی انجام شود. همانطور که برای همه روشن است هیچ شرکتی بودن در نظر گرفتن منافعش خدماتی را انجام نمی دهد، سئو رایگان برای مدیران سایت هایی مناسب است که می خواهند خودشان مسئولیت سئو و ارتقا رتبه سایتش را بر عهده بگیرند تا در هزینه های سایت صرفه جویی کنند. اگر شما صاحب سایت هستید و تصمیم گرفته اید کار های بهینه سازی سایت خود را انجام دهید، ابتدا از خود بپرسید:

  • آیا وقت کافی برای انجام کارهای سئو و تولید محتوا در سایتتان دارید ؟
  • اطلاعاتتان برای آنلالیز وضعیت کنونی سایت کافی است ؟
  • آیا از آسیب هایی که ممکن است به ساییتان برسد با خبرید؟
  • وضعیت سایتهای رقیب به چه صورت است ؟

جواب این سوال ها دلیل اصلی سپردن سایت به شرکت ها و تکنسین های حرفه ای سئو است. شاید سئو سایت ساده به نظر برسد اما پر از رموز و راهکار های صحیح و غلط است، سئو سایت یک فرایند وقت گیر است در صورتی که روش اشتباهی برای سئو سایت را انتخاب نکرده باشید بعد از چندین ماه  به نتیجه می رسد، عموما صاحبان سایت، مدیران شرکت، تولیدی و فروشگاه هستند که وقت و اطلاعات کافی برای انجام امور سئو سایتشان را ندارند به همین دلیل با سئو کار های حرفه ای وارد مزاکره می شوند و به قابل اعتمادترین فرد، مسئولیت سئو سایت خود را واگذار می کنند. مسئول سئو در ابتدا نزدیکترین کلمه برای ارتباط شما با مشتریان را می یابد و آن را هدف قرار میدهد، سپس سایت شما و رقیبان را آنالیز و بررسی می کند تا نقاط ضعف و قوت سایت را پیدا کند، سئو کار بر حسب تجربه و علمی که دارد دسته بندی، کلمات کلیدی و غیره را متناسب با کلمه ای که هدف قرار داده است جایگذاری می کند و به روش های مختلف برای سایت بک لینک می گیرد، مسئول سئو در طی انجام پروژه تا رسید به رتبه ی دلخواه آمار رشد رتبه ی سایت ها مرتب گذارش می دهد تا کارفرما از روند کار و نتیجه گیری با خبر شود، در آخر  بعد از چند ماه سئو سایت به نتیجه می رسد و رضایت مدیر سایت جلب می شود.

در صورتی که شما وبسایتی خریداری کرده اید و اطمینان دارید که می خواهید مسئولیت سئو سایتتان را خودتان متقبل شوید و رقیب های قدرتمند و قدیمی مانند دیجی کالا، بامیلو و ... در صفحه ی اول ندارید، انجام سئو رایگان توسط خودتتون علاوه بر صرفه جویی در هزینه باعث بالا رفتن معلومات شما می شود، انجام سئو سایت کلمات بی رقیت توسط روش هایی که در این مقاله ارائه می دهیم راهکاری هوشمندانه و رایگان برای هدایت مشتری و کسب در آمد است.

سئو رایگان

 

مراحل انجام سئو رایگان :

  • مرحله ی اول سئو رایگان: در مورد کلمات و عباراتی که مردم برای پیدا کردن خدمات یا محصولی که شما عرضه می کنید جستجو می کنند تحقیق کنید، تا مطمئن شوید که سایت شما برای رسیدن به سئو کدام کلمه بهینه سازی شود، برای تحقیق در مورد پیدا کردن کلمه هدفمند می توانید از سایت google Trends کمک بگیرید، سایت گوگل ترندز ترافیک جستجو هر کلمه را به صورت نموداری نمایش میدهد و امکان مقایسه دو کلمه از نظر آمار سرچ را به کاربران می دهد، بعد از پیدا کردن کلمه یا عبارت مورد نظر برای سئو، صفحهات سایت خود را با استفاده از کلمه یا عبارت هدفمند بهینه سازی کنید.
  • مرحله ی دوم سئو رایگان: بهینه سازی نقشه سایت و دسته بندی ها مرحله ی دوم سئو رایگان است، ساختار قرارگیری صفحات تاثیر بسیار زیادی بر رتبه بندی سئو دارد، برای هر محصول یا هر سرویسی که ارائه میدهید یک صفحه ایجاد کنید و هر صفحه را جداگانه بهینه سازی کنید با این کار هر صفحه فرصت این را دارد که باعث ورود کاربران به سایت شود.
  • مرحله ی سوم سئو رایگان: بهینه سازی صفحه سایت با تولید عنوان، هدر، متن، Titel Tag و Meta Description انجام می شود. برای بررسی بهینه سازی صفحه، وارد صفحه مورد نظر شود و دکمه ها ctrl + f را فشار دهید و کلمه ی مورد نظر را جستجو کنید، به عنوان مثال کلمه ی (چراغ) را سرچ کنید، عبارت (چراغ) در صفحه ی سایت به رنگ زرد نمایان می شود، چند بار کلمه ی (چراغ) در صفحه تکرار شده است؟ کلمه ی چراغ در Header مشاهده می شود؟ توجه به این دو نکته تاثیر زیادی بر دیده شدن صفحه ی شما توسط موتور های جستجو گر گوگل دارد.
  • مرحله ی چهارم سئو رایگان: قدرت دادن به صفحات سایت با گرفتن بک لینک از سایت های مرتبط با موضوع صفحهات سایت شما است. برای گرفتن لینک می توانید از شبکه های اجتماعی، سایت های دارکتوری، وبلاگ ها استفاده کنید.

چهار مرحله ی سئو رایگان که در این مقاله مطالعه فرمودین ساده ترین روش بهینه سازی سایت هستند، اکثر سایت ها اصول سئو سایت را رعایت کرده اند، بنابراین باید به دنبال راهکار هایی باشید که گوگل را متوجه کنید که سایت شما از باقی رقیبان قوی تر است، ابزار های سئو رایگان راهکار هایی هستند که کمک زیادی برای پیشی گرفتن سایت شما از باقی رقیبان می شود. ابزار های سئو رایگان شامل:

  • ابزار بررسی لینک: تعداد دامنه هایی که به سایت شما لینک می دهند می توانند تاثیرات مثبت یا منفی بر روی قدرت سایت شما داشته باشند، با استفاده از ابزار Backlink checker تعداد بک لینک ها و تاثیر هر لینک بر سایتتان را می توانید بررسی کنید.این بزار لینک های ورودی و خروجی را تجزیه و تحلیل می کند و لینک های مضر، نا سالم و nofollow را شناسایی می کند.
  • ابزار بررسی کلمات کلیدی: تعداد تراکم کلمات کلیدی یا عبارت کلیدی به کار رفته در هر صفحه را بررسی و چگالی آن را مشخص می کند تا از اسپم جلوگیری کند.
  • ابزار بررسی رتبه سایت: این ابزار تعداد لینک ها، آماره بازدید و غیره سایت شما را با باقی سایت ها مقایسه می کند و به آن رتبه میدهد، مانند سایت alexa

ابزار های جستجو گر معروف سئو رایگان، آنالیزگر هایی هستند که به بررسی سایت کمک زیادی می کنند سایت های آنالیزگر عموما رایگان هستند و در صفحه ی اول خود گزینه ی جستجو URL یا همان دامنه را دارند سایت های آنالیزگر، اطلاعات زیادی در مورد، سرعت و نحوه ی نمایش سایت در دستگاه های مختلف، آمار ترافیک و ردیابی هر واژه، لینک های خروجی سایت، آمار بازدید و ترافیک ورود به سایت را در اختیار کاربران قرار میدهد.

سئو رایگان

 

چند نمونه ازسایت آنلایزگر مشهور شامل موارد ذیل می شوند:

  • سایت KEYWORDTOOL کلمات کلیدی مرتبط با واژه ی هدفمند شما در موتور های جستجوگر را پیشنهاد می دهد.
  • سایت googl بررسی آمار ترافیک و ردیابی واژه هایی که باعث ورود کاربران به سایت شما می شوند.
  • تجزیه و تحلیل وبسایت به علاوه ی امکان ثبت گزارش ها و error ها با کمکم google Webmaster Tools امکان پذیر است.
  • سایت معروف moz برای تحلیل لینک های خروجی .
  • سایت google آمار بازدید و ترافیک ورود به سایت شما رو بروی هر کلمه.
  • سایت similarweb مشاهده آمار سایت برای هر دامنه و امکان مقایسه ترافیک بازدید بین دو سایت برای بررسی سایت های رقیب.
  • سایت seositecheckup وضعیت سئو سایت شما رو به صورت کامل شرح میدهد.

حرف آخر : این مقاله نوعی مشاوره رایگان برای سئو و بهینه سازی سایت است، انجام تکنیک هایی که در این مقاله ارائه نمودیم ساده ترین و رایج ترین اصول سئو سایت هستند اگر کلمه ی مد نظر شما بازار اینترنتی رقابتی ندارد می توانید با انجام ترفند های های سئو رایگان راه ارتباط مشتری ها با خودتان را باز کنید، در حال حاضر شما برای شروع کار سئو رایگان ابزار های لازم را در اختیار دارید پس وقت را هدر ندهید و از همین لحظه شروع کنید.

 

قیمت سئو

قیمت سئو میزان هزینه ای است که کارشناس سئو در ازای خدمات، زمان و علمی که برای بهینه سازی سایت شما در اختیارتان قرار میدهد، درخواست می کند، سئو سایت قیمت متفاوتی دارد، اختلاف قیمت سئو سایت تحت تاثیرعواملی زیادی است که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم. سئو سایت بازگشت سریع سرمایه است به همین دلیل مدیران شرکت ها برای افزایش آمار فروش و درآمدشان حاضر به پرداخت هر هزینه ای هستند ، صاحبان وبسایت برای بهره وری از سایتان و پیدا کردن مشتری های هدفمند از طریق موتور های گوگل مجبور به سئو سایت هستند، سایت بدون بازدید چه فایده ای دارد؟ داشتن یک وبسایت در دنیای رقابتی کسب و کارها اینترنتی به این معنی نیست که به طور خودکار مشتری را به سمت شما بکشاند، سئو یک واقعیت در معرفی و هدایت مشتری است، پیدا نشدن سایت توسط موتور های جستجوگر می تواند نقطه ضعف اصلی سایت و کسب و کار شما باشد، اگر سایت شما در جستجو بالا نباشد، داشتن وبسایت عملا برابر نداشتن است.

قیمت سئو

 

بدون شک هر کسب وکاری لازم است هزینه ای را برای صرف تبلیغات گوگل و سئو سایت در نظر گیرد، سرمایه گذاری بر روی سایت بسیار ارزشمند و آینده دار است، گوگل بهترین روش برای معرفی محصول، خدمات و برند سازی است، بر اساس تحقیقات مشخص شده حدود 65 درصد از افرادی که به دنبال یک محصول یا خدمات می گردند، همان لحظه در گوگل جستجو می کنند، اگر وبسایت شما در میان جستجو ها پیدا نشود مشتری ها با دیگر سایت ها (رقیبان) ارتباط بر قرار می کنند، قیمت سئو تا حد زیادی متفاوت است و درک اینکه چه چیز هایی باعث افزایش قیمت سئو می شود برای مشتری ها دشوار است، هنگام تعیین هزینه سئو سایت  لازم است مشاوره و تحقیقات کاملی توسط مسئول سئو از سایت شما انجام شود، این تحقیقات شامل موارد ذیل هستند:

  • وبسایت شما در حال حاضر کجاست ؟
  • می خواهید کجا باشد؟
  • چقدر زمان در نظر دارید؟

هنگامی که شما با مسئول سئو برای بستن قرار داد سئو وارد مذاکره می شود، مسئول سئو ابتدا زیرساخت های سایت، بخش بندی ها، کلمات کلیدی و غیره را بررسی می کند و شما را در جریان ایراد ها و مواردی که برای سئو سایت شما مضر و مفید هستند قرار می دهد، سپس به شما در انتخاب کلمه ای که بالاترین آمار جستجو توسط مشتری های شما را دارد کمک میکنند، و برای  هر کلمه قیمت جداگانه ای تعیین می کند، سپس رتبه کنونی سایت شما را ارزیابی می کند، بعد از آن سایت های رقیب را مورد بررسی قرار میدهد، این موارد اصلی ترین فرایند هنگام تعیین قیمت توسط سئوکار هستند.

قرار داد های سئو بر اساس مدت زمانی و شرایط پرداخت متفاوت است که در ادامه نمونه هایی از قرار داد های سئو را توضیح می دهیم:

  • سئو تضمینی: قرار داد سئو تضمینی به معنی برد برد کار گذار و مشتری است، برای مثال شما قرار داد سئو بر روی کلمه ی دوربین بسته اید و تاریخی برای تحویل پروژه مشخص کرده اید، اگر در زمان موعد کلمه ی دوربین در صفحه ی اول نباشد، سئوکار مجبور است تمام مبلغ یا درصد بالایی از مبلغ همانطور که در قرارداد ذکر شده است را به مشتری بر گرداند، بدون شک سئو تضمینی بیشتر به نفع مشتری است با این وجود عده ای از سئوکارها و شرکت های سئو که به کار خود و نتیجه ای که می گیرند ایمان دارند حاضر به بستن قرار داد سئو تضمینی هستند، سئو تضمینی به دلیل ریسکش قیمت بالایی دارد.
  • سئو و نگهداری سایت ماهانه : در این مدل مشتری در ازای خدماتی که مسئول سئو برای سایت انجام میدهد ماهانه هزینه ای را پرداخت می کنید، خدمات سئو ماهانه شامله نگهداری ، تجزیه و تحلیل منظم سایت، بهبود و تولید محتوای سایت، ساخت لینک های جدید، تحقیق بر روی کلید واژه های موجود در سایت هستند.
  • سئو قیمت ثایت : خدمات نظیر بک لینک، تولید محتوا، کلمات کلیدی و غیره که برای تمام مشتری ها با هر کلمه ای یکی هستند، در این قرار داد رتبه ای که سایت قرار است کسب کند ذکر نمی شود و احتمال رشد رتبه ی سایت شما تضمین نمی شود، در سئو قیمت ثابت هنگام شروع قرار داد مبلغ به حساب سئوکار واریز می شود و خدمات تا انتهای زمانی که در قرار داد ذکر شده است ادامه دارد. قیمت سئو ثایت مقرون به صرفه تعیین می شود.

هنگام بستن قرار داد سئو مشتری به چه نکاتی توجه کند :

  • رزومه ی مسئول سئو یا رزومه ی شرکت
  • زمان درخواستی سئو کار ( جریمه گوگل)
  • قیمت سئو
  • روش بهینه سازی سایت (روش سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه، سئو کلاه خاکستری)

ممکن است به این فکر کرده باشید که کارهای سئو سایت خود را خودتان انجام دهد،  بهتر است بدانید سئو علمی وسیع، ناپایدار و زمانگیر است، علم سئو طبق آبدیت هایی گوگل پیوسته درحال تعییر است، علم سئو دارای رازها و اصولی است که هرگز کسی فاش نمی کند و فقط توسط تجربه کسب می شود، بنابراین برای رسیدن سریعتر به نتیجه ی دلخواه لازم است کار را به سئو کار حرفه ای بسپارید.

عوامل تعیین میزان سختی و آسانی سئو سایت :

  • آیا وبسایت شما قدیمی است ؟
  • آیا وبسایت شما توسط گوگل مجازات شده و رتبه ی خود را از دست داده ؟
  • رقیبان شما کدام سایت ها هستند؟
  • چند کلمه را هدف قرار داده اید؟

قیمت سئو

 

هزینه سئو و خدمات معمولا برای سایت قدیمی مناسبتر از سایت با دامنه جدید است، سایت های قدیمی برای گوگل مورد اعتماد تر هستند و با تلاش اندکی به افزایش رتبه ی چشم گیری دست می یابند، اکثر سایت های جدید برای رسیدن به رتبه ی دلخواه لازم است روند توسعه لینک برنامه ریزی شده را طی نماید تا با گذشت زمان و تلاش زیاد به رتبه ی دلخواه برسد. مجازات گوگل و شدت مجازات بر احتمال برگشت رتبه ی سایت تاثیر گذار است، بعضی از سایت های جریمه شده به راحتی برگشت پیدا می کنند اما بعضی موارد تبدیل به یک چالش می شوند و هرگز دوباره رشد نمی کنند، سایت هایی که به شدت مجازات می شوند مانند مهره های سوخته هستند پس وبسایت مجازات شده را رها و سایت جدیدی را راه اندازی کنید.

خدماتی که سئو کاران هنگام بهینه سازی سایت می توانند ارائه دهد شامل :

  • استفاده از تگ های Titel و Description
  • ایجاد و ثبت sitemap
  • بهنه سازی سایت با موبایل
  • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
  • راه اندازی نقشه سایت وب سایت
  • بهینه سازی تصاویر سایت
  • تنظیم صفحه error 404
  • طرح های تگ HTML
  • وبلاگ نویسی
  • بازسازی و بهینه سازی لینک های داخلی وخارجی
  • ارتقاء محتوای مرتبط
  • معرفی سایت در شبکه های اجتماعی
  • مدریت در تمامی جستجوگر های تصویر، ویدئو، نقشه
  • گزارش گیری هفتگی و ماهانه
  • کنترل آمار بازدید سایت

قیمت گذاری بهینه سازی و سئو هر کلمه فرایند پیچیده ای است که تحت تاثیر عوامل زیادی است، قیمت های کلمات به شدت متفاوت است، پیشنهاد می کنم هنگام سرمایه گذاری بر روی سئو فریب قیمت های پایین بعضی شرکت های سئو را نخورید و در مورد نحوه ی مدیرت پروژه، ردیابی، ساخت لینک، تولید محتوا اطلاعات کامل را حاصل کنید تا از انتخابتان پشیمان نشوید.

سخترین بخش برای مدیران سایت، اعتماد کردن به مسئول سئو است، پیدا کردن سئو کار حرفه ای و قابل اعتماد می تواند  یک کابوس باشد، تصور کنید سئو کاری بعد از بررسی سایت شما قیمتی را تعیین کرده باشد و سئو کار دیگر 3 برابر نفر قبل تعیین هزینه کند، عموما کسی انتخاب می شود که قیمت پایینتری را اعلام کرده است، اما پس از بستن قرار داد و شروع کار این فکر ذهن شما رو درگیر خواهد کرد که آیا انتخاب درستی داشته اید؟ دلیل اختلاف قیمت چیست؟ آیا وقتتان در حال هدر رفتن است؟ ممکن است ساییتان آسیب ببیند؟ درگیر شدن با این سوال ها  ذهن شما را مشغول خواهد کرد، بنابراین هنگام بستن قرار داد سئو فقط قیمت را مد نظر قرار ندهید و بر روی خدمات، نحوه ی اجرا و رزومه ی کاری تمرکز بیشتری داشته باشید.

 

تاثیر ایجاد محتوا در سئو سایت

تاثیر ایجاد محتوا در سئو

 

تاثیر ایجاد محتوا در سئو سایت برای تمامی سئو کارها اثبات شده است، ایجاد محتوای جدید (عکس، متن، فیلم) در سایت یک استراتژی قدرتمند برای سئو سایت می باشد، متحوا یکی از جنبه های مهم Seo است که منجر به افزایش ترافیک بازدید سایت و جذب مخطبین هدفمند شما می شود. در سال های اخیرگوگل تاکید زیادی بر تولید محتوای با کیفیت برای سایت ها داشته است، موتور های جستجو گر صفحه سایت ها را به صورت فهرست در اختیار کاربر قرار می دهد تا بهترین محتوا را بیابند، هر محتوایی می تواند به عنوان یک ورودی در الگوریتم جستجوگر گوگل قرار بگیرد .
محتوای سایت چیست ؟
به هر گونه اطلاعات اعم از متن، تصویر، صداو فیلم که در سایت قرار بگیرد، محتوا نامیده می شود. تولید محتوا یکی از فرایند هایی است که باعث می شود مخطبان از طریق موتور های جستجو گر مانند گوگل یا یاهو شما را پیدا کنند، محتوایی که در سایت قرار می گیرد باعث اضافه شدن و گاهی کم شدن ترافیک بازدید سایت شما می شود .
تکنیک های بهینه سازی محتوا متنی :
محتوا کپی نکنید :

بسیاری از کابران ناوارد به جای تولید محتوای جدید شروع به کپی کردن متن های دیگر سایتها می نمایند گوگل بر اساس تاریخ تشخیص میدهد محتوای شما کپی است و نمره منفی به سایت شما می دهد، اگر شما استعداد نوشتن ندارید سعی کنید متن کپی شده را به طور اساسی تغییر دهد تا گوگل متوجه آن نشود.
اندازه متن :

متن شما باید به اندازه ای باشد که گوگل بتواند به راحتی ترجمه و ارزیابی نماید. استقاده از سرفصل هنگام تولید محتوا توصیه می شود .
لینک ها :

برای هر محتوایی که به سایت خود اضافه می کنید لینک های داخلی و خارجی مرتبط با موضوع بگیرید.
استفاده از کلمات کلیدی :

استفاده از کلمات کلیدی کمک می کنید تا مخاطبان شما بتوانند شما را از طریق موتور های جستجو گر مانند گوگل بیابند، موتور های جستجوگر گوگل با ترجمه متن و بررسی کلمات کلیدی موضوع متن را درک می کنند . مثلا شما در مورد قرص های لاغری محتوا در سایت قرار داده اید ، با استفاده از کلماتی کلیدی مرتبط مانند خطرات قرص لاغری ، قیمت قرص لاغری و تاثیرات قرص لاغری باعث هدایت مخاطبان به سمت وبسایت خود شوید .
املا و دستور زبان:

هنگام تولید متن به کیفیت آن توجه نمایید زیرا موتور های جستجوگر می خواهند بهترین مطالب را در اختیار کاربر قرار دهند به همین دلیل املا و گرامر متن را چک می نمایند.
بهینه سازی محتوای ویدیویی :

کاوشگران گوگل قابلیت دیدن ویدئو را ندارند و تنها از طریق کلمات کلید، عنوان محتوا و تگ ها موضوع را در می یابند و به الگوریتم خود قرار میدهد ، برای بدست آوردن بهترین نتیجه در زمان کم لازم است از ویدئو های مرتبط با موضوع محتوا استفاده نمایید .
بهینه سازی محتوای تصویری :

از افزودن تصاویر تکراری اجتناب نمایید در صورت استفاده از عکس های کپی توصیه می شود با استفاده از نرم افزار فتوشاپ لوگو یا تصویری به عکس اضافه و ابعاد تصویر را به اندازه ای کوچک نمایید تا باعث افزایش زمان لود شدن سایت نشود .
حرف آخر :
بدست آوردن بهترین نتیجه از تولید محتوا در سئو بستگی به خلاقیت و هوشمندی شما دارد، ایجاد متن های با کیفیت و افزودن عکس و فیلم مرتبط کمکی زیادی برای رسیدن به هدف دلخواهتان خواهد کرد.

 

فرم تماس

کاربران گرامی با استفاده از فرم زیر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و در زمینه سئو سایت خود از آنها مشورت بگیرید. ما همواره بهترین راه حل را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

آدرس ما

تهران - پونک، سردار جنگل، خیابان طباطبایی، خیابان زاگرس، پلاک 9 واحد 1
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
 
 
تلفن:  44491770 - 021
تلفن:  44491771 - 021
موبایل: 09126863580
تلگرام: 09126863580

به ما بپیوندید