سئوکار تهران

سئوکار تهران

اگر به دنبال سئوکار تهران هستید ابتدا باید بدانید که یک سئوکار چه خصوصیاتی باید داشته باشد، چه وظایفی دارد و سابقه کاری او چگونه است؟ اول از همه این را بدانید...

اگر به دنبال سئوکار تهران هستید ابتدا باید بدانید که یک سئوکار چه خصوصیاتی باید داشته باشد، چه وظایفی دارد و سابقه کاری او چگونه است؟ اول از همه این را بدانید که سئوکار تهران بهتر از سئوکارانی که در دیگر شهرها فعالیت می کنند می تواند به شما کمک کند، به علت افزایش و گسترش بیشمار سایت ها و کسب و کارهای آنلاین در تهران سئوکار تهران نیز فعالیت های سئو بیشتری را روی انواع سایت ها انجام می دهد بنابراین سابقه و تجربه کاری بیشتری در زمینه های مختلف سئو سایت دارد. اما سئوکار کیست؟ سئوکار به انواع کسب و کارها و شرکت ها کمک می کند مشتری بیشتری از موتورهای جستجو جذب کنند. اما سوال بعدی این است که چطور این کار انجام می شود؟ از جمله کارهایی که یک سئوکار باید برای بهینه سازی سایت انجام دهد می توان به تولید محتوا، ساخت لینک های با کیفیت و تحلیل نتایج و اعمال تغییرات لازم اشاره نمود. از آنجایی که بسیاری از شرکت ها لینک های بدون کاربرد می سازند باید روی کیفیت لینک ها تاکید داشت. معمولا افرادی که به دنبال سئوکار تهران یا شرکت سئو در تهران هستند تنها به نام بردن این 3 مورد برای سئو سایت قانع نیستند و توضیح بیشتری می خواهند. چنین افرادی نیاز دارند قبل از بستن قرارداد با سئوکار تمام جزئیات را در این زمینه بدانند. اما شرکت ها به علت وقت گیر بودن خیلی در مورد این مساله به مشتری توضیح نمی دهند، اما با مطالعه مقاله سئوکار تهران می توانید همه چیز را درباره فعالیت های یک سئوکار و نحوه کار او بدانید.
تحلیل و بررسی اولیه بر روی سایت
همواره اولین گام در سئو یک وب سایت توسط سئوکار تهران تحقیق و بررسی است، هر مشتری با هر نوع سایت ویژگی های خاص خود را دارد و هر حوزه شغلی و کسب و کاری با دیگر مشاغل متفاوت است. به همین علت یک سئوکار حرفه ای هیچ گاه پیش بینی نمی کند و به مشتری تضمین نمی دهد. بهینه سازی و سئو یک وبسایت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و ممکن است یک روش برای سایتی جواب مثبت دهد اما برای سایتی دیگر اینطور نباشد. یک شرکت سئو حرفه ای هیچ گاه یک فرمول و یک روش مشخص برای سئو تمامی سایت ها ندارد بلکه سایت مورد نظر را بررسی کرده و براساس موقعیت همان سایت روش مناسب را انتخاب می کند. یک سئوکار حرفه ای از راه های اضافی و بیهوده صرف نظر کرده و راه کار استاندارد را بر پایه تحقیق و بررسی که در ابتدا روی سایت انجام داده است برمی گزیند.
تحلیل و آنالیز سایت بخش های مختلفی را شامل می شود که در ادامه مقاله سئو تهران به آن ها اشاره خواهیم کرد.
بررسی کلمه کلیدی
تحقیق و بررسی بر روی کلمه های کلیدی به جهت تشخیص و انتخاب بهترین و مناسب ترین کلمات کلیدی انجام می شود تا با استفاده از بکارگیری این کلمات کلیدی نتایج خوبی را برای مشتری به همراه داشته باشیم و رتبه خوبی کسب نماییم. در این مرحله کلمات کلیدی ایده آل و مرتبط با کسب و کار مشتری جستجو می شود اما باید توجه کنید که این کلمات کلیدی زیاد هم مورد هدف سایت های رقیب قرار نگرفته باشند.
تحلیل های ابزار گوگل وبمستر
این ابزار به ما این امکان را می دهد تا شرایط و موقعیت سایت مورد نظر را مشاهده نماییم، با مطالعه شرایط فعلی و گذشته یک مشتری در ابزار گوگل وبمستر می توانیم مشکلات فنی احتمالی سایت را بشناسیم. برای مثال جریمه هایی که سایت از طرف گوگل داشته و بر رتبه آن تاثیر منفی گذاشته است.
بررسی پروفایل لینک
برخی از کسب و کارهای اینترنتی در طول مدت زمانی که به توسعه سایت خود مشغول بوده اند تعداد بسیار زیادی لینک بی کیفیت با قیمت پایین ساخته اند، اما گوگل این روش را قبول ندارد و چنین سایت هایی را جریمه می کند. اگر چنین شرکتی بخواهد سایت خود را بهبود ببخشد ابتدا باید به پاک کردن لینک های اسپم بپردازد. این کار می بایست از همان ابتدای کار سئو سایت انجام شود زیرا وجود لینک های اسپم و خراب بر روی فعالیت های دیگری که جهت سئو سایت انجام می دهید تاثیر می گذارند.
حال پس از بررسی و تحقیق بر روی سایت و شناسایی مشکلات و نواقص آن می بایست به رفع نمودن آن ها و بهبود بخشیدن به وضعیت سایت بپردازید. در ادامه مقاله سئوکار تهران به نحوه رفع این مشکلات اشاره خواهیم کرد.
بازسازی وب سایت: گاهی اوقات یک وبسایت شرایطی دارد که نیاز به بازسازی کامل دارد، برای مثال سایت هایی که قدیمی هستند یا سایت هایی که در تبدیل بازدیدکننده به مشتری ضعیف عمل می کنند یا سایت هایی که کدهای ضعیفی دارند. چنین وب سایت هایی هزینه و انرژی برای اصلاح مشکلات آن بیشتر از این است که سایت را بازسازی نماییم.
بررسی کدها: اما در برخی از سایت ها که نیاز به بازسازی کامل نباشد باید کدهای سایت مورد بررسی قرار بگیرند تا از سازگاری آن ها با سئو سایت مطمئن شویم. میزان فعالیت برای این بررسی بستگی به جزئیاتی دارد اما می تواند از یک پاکسازی سطحی آغاز شود و یا حتی شامل جابجایی کامل کدها شود. اما عملیات جابجایی کدها تغییری در طراحی سایت ایجاد نمی کند و قالب سایت به همان شکل باقی می ماند.
حذف و رد لینک ها: اگر بررسی پروفایل لینک ها، تعدادی زیادی از لینک های بی کیفیت و مضر داخلی و یا جریمه سایت را نشان دهد، می بایست از طریق وبمسترها اقدام نمود و تا حد امکان لینک ها را حذف کنیم و لینک هایی که قابل حذف کردن نیستند می بایست رد شوند.
ساخت لینک: ممکن است برخی از جوانب سئو از خدمات غیر دنباله دار برخوردار باشند که تنها یک بار لازم باشد انجام شوند اما بیشترین کارها و عملیات سئو دنباله دار هستند. ایجاد لینک هم یکی از آن فعالیت هایی است که همواره تکرار می شود، زیرا گوگل علاقمند است به صورت مداوم از یک جریان دائمی تغذیه شود و لینک های جدید می توانند به گوگل بفهمانند که سایت شما همچنان مرتبط با موضوع در حال فعالیت است و می بایست هنوز هم در صفحه نتایج نمایش داده شود. ساخت و ایجاد لینک روش های متعددی دارد که به برخی از آن ها می پردازیم.
• بررسی لینک ها: شاید این مورد کم پیش آید اما بهتر است همیشه مراقب حملات سئو منفی بر روی لینک ها باشید. می بایست همواره لینک ها را بررسی نماییم تا اگر متن لینک یا قسمتی از سایت که لینک به آن متصل است نیاز به اصلاح داشته باشد اقدامات لازم روی آن صورت بگیرد.
• تحقیق از رقیب: توسط بررسی شرکت سئویی که سایت رقیب شما را بهینه سازی نموده می توانید بفهمید چه لینک هایی برایشان ساخته و از کار آن ها ایده بگیرید و برای سایت خود لینک بسازید.
• در هر جایی که اسمی از شرکت شما برده می شود باید از آنجا به سایت شما لینک داده شود اما سئوکار با بررسی این موضوع متوجه می شود که این کار انجام نشده است. بنابراین باید با سایتی که نام برند شما را در سایت خود آورده است ارتباط برقرار کرده و از او بخواهید به سایت شما لینک دهد.
• توسعه: ممکن است در اینترنت صدها سایت مرتبط با زمینه کاری شما وجود داشته باشد. سئوکار باید با آن ها ارتباط برقرار کرده و محتواهای مناسب و مرتبط با موضوع سایت شما را در این سایت ها قرار داده و لینک سازی نماید. می تواند این کار را از طریق وبلاگ نویسی میهمان نیز انجام دهد که بر خلاف تصور برخی از افراد هنوز هم یکی از معتبر ترین روش های لینک سازی می باشد به این شرط که به صورت صحیح انجام شود.

فرم تماس

کاربران گرامی با استفاده از فرم زیر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و در زمینه سئو سایت خود از آنها مشورت بگیرید. ما همواره بهترین راه حل را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

آدرس ما

تهران - پونک، سردار جنگل، خیابان طباطبایی، خیابان زاگرس، پلاک 9 واحد 1
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
 
 
تلفن:  44491770 - 021
تلفن:  44491771 - 021
موبایل: 09126863580
تلگرام: 09126863580

به ما بپیوندید