تکنیک سئو آسمان خراش یکی از اصلی ترین روش ها و مسائل در سئو وبسایت می باشد. در مقاله سئو آسمان خراش چیست به مفهوم آن، فواید و… می پردازیم. امروزه بازاریابی با روش های خلاقانه تری انجام می شود و در آن از تکنیک های بسیاری برای جلب رضایت مشتری استفاده می شود. تولید و ایجاد محتوای جدید و جذاب از دیگر روش ها برای جلب مشتری می باشد، محتوا بسته به انتظار مشتری و مخاطب باید تغییر و با خواست مشتری تطبیق داده شود، مثلا استفاده از ویدئو، نمودار و …

سئو آسمان خراش چیست
سئو آسمان خراش چیست ؟
روش سئو آسمان خراش توسط Backlinkos brain به وجود آمده است، این روش برای تبدیل محتوا به لینک های با کیفیت استفاده می شود تا لینک های طبیعی ورودی افزایش یافته و در نهایت سئو سایت خود را قوی تر کنید. در  جواب به سوال سئو آسمان خراش چیست ابتدا شما باید به جستجوی مطالب و عناوینی که مرتبط با کسب و کارتان می باشد بپردازید، سپس دنبال یک راه خاص و یگانه برای انتقال همان پیام به شکل دیگر بگردید. بعد از ایجاد محتوای منحصر به فرد و جدید سراغ افرادی روید که به محتوای مشابه لینک کرده اند، تا محتوای خود را در دید آن ها قرار داده و به امید دریافت لینک های بیشتر به محتوای سایتتان منتظر بمانید.

فواید محتوای آسمان خراش:

بعضی از فواید محتوای آسمان خراش عبارتند از:

  • طبق تحقیقات صورت گرفته طول محتواهایی که بیشتر در رتبه یک گوگل قرار گرفته اند ۱۹۵۰ کلمه بوده، پس چنین محتواهایی شانس بیشتری برای کسب رتبه نخست گوگل را دارند.
  • متن و محتوای ایجاد شده توسط روش سئو آسمان خراش به دلیل جامع بودن، نیاز کاربران را برطرف کرده و تجربه ی کاربری خوبی به مخاطبان می دهد.
  • در محتوای سئو آسمان خراش به دلیل طولانی بودن می توان از زیر عنوان ها استفاده نمود که در سئو بسیار با اهمیت می باشد.

در روش سئو آسمان خراش فرصت بیشتری برای استفاده از فایل های چند رسانه ای مثل ویدئو، عکس و… می باشد که همگی موجب تجربه خوب کاربر می شوند.
به دلیل کامل و جامع بودن محتوا در سئو آسمان خراش شانس دریافت بک لینک در آن زیاد می باشد.

چرا تکنیک آسمان خراش skyscraper technique برای بهتر شدن سئو سایت شما مفید است؟
زیرا طرفداران خود را داراست، با در نظر گرفتن محتوای خوب و موفق پی می بریم که برای آن متقاضی وجود دارد. این سوال پیش می آید که چرا محتوای خوب و با کیفیت به این حد موفق عمل کرده؟ قطعا سرگرم کننده بوده، یا اطلاعات خوبی به کاربر برای رفع مشکل داده است. اگر توانایی خلق و ایجاد محتوایی منحصر به فرد را داشته باشید که حتی از منبع اولیه هم جذاب تر و کامل تر باشد مخاطبانتان را هیجان زده می کنید.

اگر موضوع انتخابی شما منحصر به فرد می باشد در ابتدا بهتر است لیستی از مقالات مرتبط، برند ها، افراد مشهوری که محتوای قبل را به اشتراک گذاشته اند ایجاد نمایید و به آن ها لینک دهید. با انجام این کار ها احتمال رسیدن به رتبه بندی بهتر در گوگل بیشتر می شود. گوگل منابع پیشین را نشانه گذاری کرده و اگر شما قدرت تولید محتوای جدیدتر و با کیفیت تر را داشته باشید از محتوای قبلی پیشی می گیرید، جلو می زنید و می توانید سئو سایت خود را بهبود دهید و ترافیک سایت خود را افزایش داده و افزایش بازدید داشته باشید.

برای استفاده از تکنیک سئو آسمان خراش می بایست یک لیست از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرند ایجاد کرده و از آن ها استفاده نمود، در این بخش به چند مورد مهم در تکنیک آسمان خراش می پردازیم.

تکنیک سئو آسمان خراش چیست :

  • جستجوی فرصت ها وآشکار نمودن آنان
  • تولید محتوای بهتر
  • تبلیغ برای مخاطبان
  • به سمت افراد هدف، نشانه روید.
  • هوشیار باشید.

در ادامه به توضیح موارد ذکر شده خواهیم پرداخت.

جستجو فرصت ها و آشکار نمودن آن ها
برای پیدا کردن کلمات کلیدی از google alerts استفاده کنید و برای پیدا کردن عباراتی که بیشترین سرچ را دارند از buzzsumo کمک بگیرید، سپس براساس بیشترین عبارات مورد جستجو در موتورهای جستجو توسط گوگل فرصت های پیش رو را بررسی نمایید.

تولید محتوای بهتر
اگر شما می خواهید پستی که رقبا از آن استفاده کردند پوشش دهید بهتر است آن را کامل تر و با شکل جدیدتر ارائه دهید، مثلا با استفاده از ویدئو، نمودار و… علاقه و سلیقه مخاطب را در نظر بگیرید و آن چیزی که مخاطب بیشترین علاقه را با آن دارد در اختیارش قرار دهید.

تبلیغ برای مخاطبان
اگر از ابتدا به مشتری اطلاع رسانی کنید می توانید یک تضمین اجتماعی برای خود ایجاد کنید، مرحله بعد به سراغ برند ها، افراد مطرح و اثرگذار بروید. در کانال های اجتماعی از طریق ایمیل مطلب به اشتراک گذارید و به دست مخاطبان و کاربران برسانید.

به سمت افراد هدف، نشانه روید
حال که با استفاده از محتوای خود در حال پیشرفت هستید زمان آن رسیده که لیستی از افراد تاثیرگذار در هدف ، برند، وبلاگ هایی که محتوا مشابه شما تولید و به اشتراک گذاشته بروید و در یک پیام به صورت صریح و ساده تمایل خود را به صورت شفاف بیان کنید.

هوشیار باشید
با گذر زمان محتوای جذاب و منحصر به فرد شما ارزش خود را از دست می دهد. دیگران شروع به ایجاد محتوای جدید و به روز می کنند و گزینه های جدید ظاهر می شوند. برای حفظ جایگاه متن و سایتتان باید آن را بروزرسانی کنید.

در نهایت اگر بخواهیم سئو آسمان خراش چیست را با داستانی برایتان توضیح دهیم این گونه بیان می کنیم:
تصور کنید شما برج ساز هستید و از خیابانی که درآن برج بسیار بلندی قرار دارد می گذرید، به آن فکر می کنید که شما می توانید برج بلند تر و بهتر از رقیبتان بسازید، دست به کار می شوید و برجی بهتر از آن می سازید. بزرگی و برتری برجتان نسبت به رقیب باعث می شود افراد بیشتری سراغ شما آیند و در نتیجه شما روز به روز پیشرفت می کنید.

در داستان بالا جای خیابان به سایت رقیب رفته و جای برج به محتوای آن بنگرید و سعی کنید محتوای قوی تری ایجاد کنید. در نتیجه همیشه بهترین ها جلب توجه می کنند و افراد را به سمت خود می کشند، در واقع در روش سئو آسمان خراش محتوای شما مانند یک برج و آسمان خراش عمل کرده و می تواند باعث تمایز شما و جذب کاربران زیادی شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست